+30 2414 003039 (Gr)  +30 212 213 3744 (Gr)  +357 22 030278 (Cy)   [email protected]

BM TRADA - Νέα

Η πανδημία COVID-19 οδήγησε τις κυβερνήσεις, τους εργοδότες, τους εργαζόμενους και τον γενικό πληθυσμό να αντιμετωπίσουν πρωτοφανείς προκλήσεις σε σχέση με τον ιό SARS-CoV-2 και επέφερε πολλές επιπτώσεις στον κόσμο της εργασίας. Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία εστιάζει σε στρατηγικές για την ενδυνάμωση των εθνικών συστημάτων Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία (ΑΥΕ) προκειμένου να γίνουν πιο ανθεκτικά και ισχυρά, ώστε να αντιμετωπίζουν σημερινές και μελλοντικές κρίσεις, μέσα από τις εμπειρίες που αποκτήθηκαν (από τον κόσμο της εργασίας).

Δείτε περισσότερα εδώ

 

Δείτε το ανανεωμένο Υγιειονομικό Πρωτόκολλο για τα τουριστικά καταλύματα και την λειτουργία των ξενοδοχείων το οποίο εκδόθηκε από τις 21/04/2021 και ισχύει μέχρι 31/05/2022.


Οι σημαντικότερες αλλαγές είναι:


-Παροχή απολυμαντικού μέσου χεριών στην είσοδο του μπουφέ και έλεγχος από το προσωπικό ότι χρησιμοποιείται από τους πελάτες.
-Τήρηση απαιτούμενων αποστάσεων κατά το σερβίρισμα των πελατών στον μπουφέ.
-Υποχρεωτική τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού (sneeze guards) – εναλλακτικά δίνεται η δυνατότητα το σερβίρισμα να πραγματοποιείται από τον πελάτη με την παροχή από το προσωπικό γαντιών μιας χρήσης, τα οποία θα απορρίπτονται σε κάδο απορριμμάτων, ο οποίος θα βρίσκεται μετά το τέλος του μπουφέ. Επίσης απαιτείται η απολύμανση των χεριών με αντισηπτικό που θα παρέχεται από το κατάλυμα πριν και μετά τη χρήση των γαντιών.
-Συνιστάται η παράθεση των προϊόντων σε ατομικά σκεύη στον μπουφέ, όπου δεν είναι δυνατό το σερβίρισμα από το προσωπικό.

H ΒΜ Group - BM TRADA είναι σε θέση να διασφαλίσει την τεκμηρίωση της επιχείρησης σας σύμφωνα με τις τελευταίες κανονιστικές και νομοθετικές μέσω του Covid – 19 Cotrol Module for Hotel Facilities. Το συγκεκριμένο Module αναπτύχθηκε ειδικά για ξενοδοχειακές και τουριστικές μονάδες βάσει του οποίου τα στελέχη των ξενοδοχειακών μονάδων θα επικυρώσουν την εφαρμογή των κανόνων, των διαδικασιών και των μέτρων που πρέπει να τηρούνται σε όλους τους χώρους φιλοξενίας και εργασίας.

"Όλα όσα θέλεις είναι η Ελλάδα", τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης στην αρχική του παρουσίαση στη συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε στις 9/3/2021 στο πλαίσιο της διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης ITB Berlin σχετικά με την εκκίνηση της τουριστικής περιόδου από 14 Μαίου 2021 και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν υπόψιν από τις επιχειρήσεις. Ξεκινήστε με ασφάλεια την δραστηριότητα σας έχοντας λάβει υπόψη όλα τα απαραίτητα μέτρα ενάντια στον νέο κορωνοϊό. (Πηγή Θεοχάρης: Ανοίγει στις 14 Μαΐου ο Τουρισμός | Έθνος (ethnos.gr)

 

H ΒΜ Group - BM TRADA είναι σε θέση να διασφαλίσει την τεκμηρίωση της επιχείρησης σας σύμφωνα με τις τελευταίες κανονιστικές και νομοθετικές μέσω του Covid – 19 Cotrol Module for Hotel Facilities. Το συγκεκριμένο Module αναπτύχθηκε ειδικά για ξενοδοχειακές και τουριστικές μονάδες βάσει του οποίου τα στελέχη των ξενοδοχειακών μονάδων θα επικυρώσουν την εφαρμογή των κανόνων, των διαδικασιών και των μέτρων που πρέπει να τηρούνται σε όλους τους χώρους φιλοξενίας και εργασίας. 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο φετινός έλεγχος του συστήματος FSC® για τον όμιλο επιχειρήσεων ALFAWOOD σε Λάρισα και Γρεβενά. Ο όμιλος ALFAWOOD εφαρμόζει για 4η συνεχόμενη χρονιά πιστοποιημένο σύστημα εφοδιαστικής αλυσίδας, δείχνοντας κοινωνική ευθύνη και σεβασμό προς το περιβάλλον.

 

Δείτε Περισσότερα στον σύνδεσμο. 

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (ΕΚ) ζητά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή νομοθετική πρόταση για την επιβολή υποχρεωτικών μέτρων στις εταιρίες που ευθύνονται για την αποψίλωση των δασών, ώστε τα προϊόντα που καταναλώνονται στην ΕΕ να μη συνεισφέρουν στην παγκόσμια καταστροφή.
Από το 1990 έχουν καταστραφεί 1,3 εκατομμύρια τετραγωνικά χλμ. δασών, έκταση μεγαλύτερη από τη Νότια Αφρική. Η αντιστροφή της αποψίλωσης των δασών είναι καίριας σημασίας για την προστασία της βιοποικιλότητας, τη δημιουργία «πνευμόνων πρασίνου» και τη βιώσιμη στήριξη των τοπικών κοινοτήτων. Το φοινικέλαιο, το κρέας, η σόγια, το κακάο, ο ευκάλυπτος, ο αραβόσιτος, η ξυλεία, το δέρμα και το καουτσούκ συγκαταλέγονται στους κύριους παράγοντες του φαινομένου.

88927
Η BM TRADA αποτελεί έναν από τους κορυφαίους φορείς πιστοποίησης στηρίζοντας εδώ και δεκαετίες την αειφόρο ανάπτυξη και την προστασία των δασών. Τα προϊόντα και οι πρώτες ύλες που προέρχονται από εκμετάλλευση δασικών εκτάσεων πιστοποιούνται σύμφωνα με τα πρότυπα Chain of Custody (FSC, PEFC) & Supply Chain (RSPO, UTZ). 

Περισσότερα

Το πρότυπο ISO / IEC 27701: 2019 αποτελεί επέκταση του διαχειριστικού συστήματος ISMS -ISO 27001 & των οδηγιών ISO 27002 και αφορά την προστασία προσωπικών δεδομένων.

ISO 27001

Παρέχει την καθοδήγηση σε οργανισμούς και εταιρείες που επιθυμούν να εφαρμόζουν συστήματα που να υποστηρίζουν τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR 2016/679. H εγκατάσταση και η εφαρμογή του συστήματος PIMS κατά ISO 27701:2019...

Περισσότερα

Η Εταιρία ακολουθεί μια ολοκληρωμένη διαδικασία, την οποία έχει εντάξει ως μια ξεχωριστή θεματική ενότητα στον γραπτό λόγο του συστήματος EN ISO 9001/2015, με στόχο να τεκμηριώσει όλα εκείνα τα επί μέρους βήματα, που αποτυπώνουν την MB (Mass Balance) Διαχείριση του RSPO φοινικέλαιου, το οποίο προμηθεύεται ως συστατικό, για το βιομηχανικό προ-τηγάνισμα της πατάτας, την οποία η εταιρία μεταποιεί, ώστε να προκύψει η προ-τηγανισμένη κατεψυγμένη πατάτα, η οποία πωλείται είτε με την εταιρική μπράντα (company brand), είτε ως προϊόν ιδιωτικής ετικέτας (private label product).

frozen french fries


Η εταιρία εφαρμόζει μια τεκμηριωμένη αποτύπωση, ως προς την ποσότητα του RSPO φοινικέλαιου που προμηθεύτηκε, την ποσότητα που χρησιμοποίησε για την μεταποίηση (βιομηχανοποίηση) του τελικού προϊόντος, την ποσότητα του τελικού προϊόντος που προώθησε στην αγορά, την ποσότητα του RSPO φοινικέλαιου που υπάρχει ανά πάσα στιγμή στην αποθήκη της εταιρίας και τέλος εκείνη την ποσότητα που θα πάει προς ανακύκλωση, κατά τα πρότυπα και ορισμούς του Περιβαλλοντικού Προτύπου. 

Αγαπητοί συνεργάτες

Βιώνουμε όλοι μας τις συνέπειες της πανδημίας του κορονωϊού, η οποία εκτός από τις προφανείς συνέπειες στην δημόσια υγεία επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό και την παγκόσμια οικονομία. Αντιλαμβανόμαστε πως όλοι μας θα πρέπει να προσαρμοστούμε ώστε να αποκλιμακωθεί η κατάσταση. Κύριο μέλημά μας είναι να διατηρήσουμε την υγεία και την ασφάλεια των πελατών μας, των επιθεωρητών και των υπαλλήλων μας. Επιπλέον, θέλουμε να προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερη βοήθεια σε οργανισμούς που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας.

Δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτή η κατάσταση, είναι πιθανό να υπάρξουν καθυστερήσεις σε ελέγχους που θα μπορούσαν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις σε ορισμένα διαπιστευμένα πιστοποιητικά. Η υγεία και η ασφάλεια είναι το πρώτο μέλημά μας και η BM TRADA, σε συνεργασία με τους φορείς διαπίστευσης, τροποποίησε την πολιτική επιθεωρήσεων ώστε να υπάρξουν εναλλακτικές επιλογές για τη διαχείριση της παρούσας κατάστασης.

Επομένως, η BM TRADA επανακαθόρισε την πολιτική σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να αναληφθούν από το δίκτυό μας σε περίπτωση που υπάρχουν τεκμηριωμένοι λόγοι (πχ περιορισμός μετακινήσεων, πολιτική επιχειρήσεων για περιορισμό επισκέψεων κλπ.), έτσι ώστε οι προγραμματισμένες δραστηριότητες (έλεγχοι επιτήρησης ή επαναπιστοποίησης) να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν.

 Συγκεκριμένα:

Α. Για επιχειρήσεις που πρόκειται να δεχθούν επιθεωρήσεις επιτήρησης (surveillance) στα πρότυπα FSC® και PEFC™, RSPO και διαχειριστικά συστήματα (ISO):

Οι επιτόπιοι έλεγχοι επιτήρησηςμπορούν να αντικατασταθούν από απομακρυσμένoυς ελέγχους.

Ο απομακρυσμένος έλεγχος επιτυγχάνει τους στόχους του ελέγχου στο μέτρο του δυνατού, δεδομένων των δυσκολιών και αξιολογεί τις απαιτήσεις του ετήσιου σχεδίου ελέγχου βάσει σχετικών εγγράφων, αξιολογήσεων μέσω διαδικτύου, συνεντεύξεων, τηλεδιάσκεψης και άλλων διαθέσιμων πληροφοριών.

Σε περίπτωση που ο απομακρυσμένος έλεγχος ΔΕΝ είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί, για τα διαχειριστικά συστήματα (ISO) μόνο, υπάρχει η δυνατότητα αναβολής της επιθεώρησης, χωρίς επιπτώσεις ανάκλησης του πιστοποιητικού, με την προϋπόθεση ότι ο έλεγχος θα ολοκληρωθεί εντός του ημερολογιακού έτους. Για τα συστήματα FSC® και PEFC™ και RSPO υπάρχει η δυνατότητα παράτασης έως και 30 ημέρες.

Β. Για επιχειρήσεις που πρόκειται να δεχθούν επιθεωρήσεις επαναπιστοποίησης (recertification) στo πρότυπo FSC® 

Οι έλεγχοι επανεξέτασης δεν αντικαθίστανται από απομακρυσμένους ελέγχους. Εντούτοις, επιτρέπεται η παράταση της διάρκειας ισχύος της υφιστάμενης πιστοποίησης για έως δώδεκα (12) μήνες, όταν ο επιτόπιος έλεγχος επαναπιστοποίησης δεν μπορεί να ολοκληρωθεί πριν από τη λήξη της πιστοποίησης. Θα πρέπει να διεξαχθεί μια απομακρυσμένη επιθεώρηση 5ης επιτήρησης πριν απο την επίσημη ημερομηνία λήξης του πιστοποιητικού. 

για το PEFC™: Οι έλεγχοι επανεξέτασης δεν αντικαθίστανται από απομακρυσμένους ελέγχους. Εντούτοις, επιτρέπεται η παράταση της διάρκειας ισχύος της υφιστάμενης πιστοποίησης για έως δώδεκα (12) μήνες, όταν ο επιτόπιος έλεγχος επαναπιστοποίησης δεν μπορεί να ολοκληρωθεί πριν από τη λήξη της πιστοποίησης. Θα πρέπει να διεξαχθεί μια απομακρυσμένη επιθεώρηση 5ης επιτήρησης πριν απο την επίσημη ημερομηνία λήξης του πιστοποιητικού. Εδώ υπάρχει και η δυνατότητα 3 μηνης επέκτασης της λήξης ή πλήρους απομακρυσμένης επιθεώρησης εφόσον δεν υπάρχει φυσική ιδιοκτησία και δεν έχουν γίνει κινήσεις προϊόντων PEFC™ απο την προηγούμενη χρονια. 

για τα διαχειριστικά συστήματα ISO: Οι έλεγχοι επανεξέτασης δεν αντικαθίστανται απο απομακρυσμένους ελέγχους. Υπάρχει δυνατότητα παράτασης της ληξης από 6 εώς 12 μήνες και στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει επιτόπια επιθεώρηση.  Δίνεται πιστοποιητικό με παράταση της λήξης χωρίς να προηγηθεί επιθεώρηση. Ενα ξεπεραστεί το 12μηνο της παράτασης τότε διαγράφεται και ακολουθεί αρχική επιθεώρηση. 

Γ. Για επιχειρήσεις που πρόκειται να δεχθούν επιθεωρήσεις επαναπιστοποίησης (recertification) στο πρότυπο RSPO:

Οι έλεγχοι επαναπιστοποίησης RSPO μπορούν να αντικατασταθούν από απομακρυσμένο έλεγχο ή να αναβληθούν για ένα μήνα.

Δ. Για επιθεωρήσεις στα πλαίσια του προτύπου UTZ:

Επαναπιστοποίηση: - Υπάρχει χρονική παράταση έως και 6 μήνες για πιστοποιημένα μέλη, ενώ μόνο σε περίπτωση προγραμματισμένου ελέγχου δύναται να πραγματοποιηθεί απομακρυσμένος έλεγχος.

Για τις αρχικές επιθεωρήσεις καθώς και για όλες τις επιθεωρήσεις (πχ BRC, Halal) που δεν καλύπτονται από το παρόν, αναμένουμε ενημέρωση από τους σχετικούς φορείς.

Τα στελέχη της BM TRADA, εφόσον η επιχείρησή σας πρέπει να επιθεωρηθεί εντός του επομένου χρονικού διαστήματος, θα επικοινωνήσουν μαζί σας για τον καθορισμό της καλύτερης δυνατής λύσης για την επιχείρησή σας με κριτήριο πάντα την υγεία και την ασφάλεια όλων μας.

Παρακαλούμε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα email ή και στα τηλέφωνα μας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνηση.

Με εκτίμηση

Παναγιώτης Μαυροειδής

Διευθυντής ΒΜ Hellas – BM TRADA

 

Τον Φεβρουάριο του 2020, δημοσιεύθηκαν τα νέα πρότυπα του RSPO, τα οποία επικαιροποιήθηκαν μετά από μια σημαντική αναθεώρηση των τυποποιημένων απαιτήσεων για τη βελτίωση της διαδικασίας πιστοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας RSPO και των σχετικών διαδικασιών. Τα ενημερωμένα πρότυπα ενισχύουν τις αρχές της ιχνηλασιμότητας και της πεποίθησης στη συμμόρφωση των πρώτων υλών RSPO με την ίδια την εφοδιαστική αλυσίδα.

Σημαντικές αλλαγές στο πρότυπο της εφοδιαστικής αλυσίδας

 - Μια εταιρεία που λαμβάνει πιστοποιημένα προϊόντα φοινικέλαιου  κατά RSPO θα πρέπει να επαληθεύει κάθε μήνα ότι τα προϊόντα είναι πράγματι πιστοποιημένα με το πρότυπο RSPO (ελέγχοντας την ισχύ του πιστοποιητικού του προμηθευτή ή την άδεια του αντιπροσώπου/ διανομέα μέσω της ιστοσελίδας του RSPO) ή χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα RSPO (Palm Trace) βλέποντας τις αντίστοιχες λογιστικές κινήσεις. 

 -  Οι συμμετέχοντες που εμπλέκονται στις πρωτογενείς προμήθειες (δηλ. Αγοράζουν απευθείας από τους Μύλους) υποχρεούνται να δημοσιεύουν και να ενημερώνουν τακτικά, κάθε έξι μήνες, τον κατάλογο των μύλων (πιστοποιημένων και μη πιστοποιημένων). Ο κατάλογος πρέπει να περιλαμβάνει τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τις διεργασίες εκτύπωσης, όπως όνομα, συντεταγμένες GPS, μητρική εταιρεία, χώρα και  αναγνωριστικό αριθμό του μύλου σύμφωνα με τον Διεθνή Κατάλογο των Μύλων (UML ID). 

 - Το πιστοποιητικό RSPO ισχύει για πέντε χρόνια και παρέχει την απαιτούμενη άδεια σε μια επιχείρηση να διακινεί τα προϊόντα της μέσω της πλαρφόρμας RSPO IT  (PalmTrace) εφόσον κάθε χρόνο διεξάγεται ολοκληρώνεται η διαδικασία επιτυχούς ελεγχου. Το πιστοποιητικό ισχύει μόνο αν η άδεια είναι ενεργή στην πλατφόρμα RSPO IT (PalmTrace).

 -  Η καταχώρηση των λογιστικών κινήσεων στην πλατφόρμα RSPO ΙΤ (PalmTrace) από τους εμπλεκόμενους της εφοδιαστικής αλυσίδας που αναφέρονται στο σημείο 5.7.1 θα πρέπει να καταγράφονται εντός 3 μηνών.

Palm fruit oil

Τα πρότυπα RSPO SCC Standards 2020 και RSPO SCC Systems 2020 ισχύουν άμεσα (1/2/2020) με μεταβατική περίοδο δώδεκα μηνών. Όλοι οι έλεγχοι από την 1η Φεβρουαρίου 2021 και μετά θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με τα εν λόγω πρότυπα.

Προμηθευτείτε τα νέα πρότυπα:

RSPO Supply Chain Standard 2020

RSPO Supply Chain Certification System Documents

 

Πηγή: https://rspo.org/news-and-events/announcements/revised-rspo-supply-chain-certification-standard-and-systems-documents-endorsed

Ο τομέας κατασκευής των ιατρικών συσκευών και της παροχής υπηρεσιών υγείας είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό, την κατασκευή και την παροχή μιας τεράστιας σειράς προϊόντων και υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται για τη διάγνωση, τη θεραπεία και την παρακολούθηση ασθενειών. Αυτός ο δυναμικός και σημαντικός τομέας βελτιώνει την υγεία εκατομμυρίων ασθενών κάθε χρόνο. Είναι ευρέως διαδεδομένος μέσω της καινοτόμου ανάπτυξης των προϊόντων και υπηρεσιών. Τα προϊόντα κυμαίνονται από διαγνωστικό εξοπλισμό έως εξοπλισμό επεξεργασίας που περιλαμβάνει τεχνητά εμφυτεύματα όπως οδοντιατρικά ή εμφυτέυματα ισχίου. Ο τομέας είναι τεράστιος και καθίσταται όλο και πιο σημαντικός για την υγειονομική περίθαλψη ανά τον κόσμο και επηρεάζει σημαντικά τις δαπάνες για την υγεία.

Γιατί οι κατασκευαστές ιατρικών συσκευών πρέπει να εξετάσουν την εφαρμογή ενός πιστοποιημένου συστήματος διαχείρισης πληροφοριών.

Αρκετά πρότυπα πιστοποίησης διαχειριστικών συστημάτων σχετίζονται με την κατασκευή ιατρικών συσκευών. Το πρότυπο που βλέπει μια πρόσφατα υψηλή απορρόφηση και συνάφεια στον τομέα αυτό είναι το ISO 27001. Αυτό οφείλεται στην εμφάνιση πιο εξελιγμένων ιατρικών συσκευών, όπως οι συσκευές που ειναι συνδεδεμένες στο χώρο διάγνωσης, σε συνδυασμό με την άμεση ενημέρωση του ασθενή. Ως αποτέλεσμα, η ασφάλεια στον διαδικτυακό χώρο αποτελεί αυξανόμενη ανησυχία. Τα αποτελέσματα διαγνωσης/εξέτασης αποτελούν δεδομένα υψηλής σημασίας για τον κάθε ασθενή και για τον αρμόδιο ιατρικό πάροχο ο οποίος διαθέτει κατάλληλο εξοπλισμό και συνεργάζεται με αντιπροσωπους ιατρικών συσκευών.

Medical Devices


Η κάθε εταιρεία/κατασκευαστής ιατρικών συσκευών οφείλει σε υπηρεσίες τακτικής συντήρησης/ υποστηριξης να διασφαλίζει την ακεραιότητα των δεδομένων και πληροφοριών του ασθενούς. Το ISO 27001 συμβάλλει στη συστηματική προσέγγιση της διαχείρισης της ασφάλειας των πληροφοριών, ελαχιστοποιώντας έτσι τον πιθανό κίνδυνο. Τα διάφορα διαγνωστικά κέντρα, οι κλινικές και τα δημόσια νοσοκομεία οφείλουν επίσης να εφαρμόζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών το οποίο θα συμβάλλει στην μείωση της διαδικτυακής απειλής και υποκλοπής δεδομένων και προσαρμογής σε πιθανή επίθεση με σκοπό την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας τους.


Η διαδικασία πιστοποίησης σημαίνει ότι το σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών θα αξιολογογείται ανεξάρτητα και θα ελέγχεται από έναν διαπιστευμένο οργανισμό πιστοποίησης έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις απαιτήσεις του προτύπου. Αυτή η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα μια ανεξάρτητη και εξειδικευμένη αξιολόγηση εφόσον έχετε εφαρμόσει τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των δεδομένων του ασθενούς σας.

Μάθετε περισσότερα για το ISO 27001

Σελίδα 1 από 3

Ενδεικτικό Πελατολόγιο

Βρείτε μας στα κοινωνικά δίκτυα